dissabte, 20 de febrer del 2010

Comentaris al blog

Hola a tots,
Aquesta entrada és només per aclarir-vos una qüestió sobre els comentaris que feis al blog. S'agraeixen molt tots els comentaris, això vol dir que mirau el blog de tant en tant, cosa que m'anima a seguir publicant i penjant materials (hi ha vegades que no us en deixo alternativa...). Però no autoritzaré cap comentari que no estigui identificat amb el nom. Tampoc autoritzaré comentaris despectius cap a ningú.
Au idò, queda dit. Salut!

6 comentaris:

  1. Hola Biel, això que has dit ja ho sap tothom, o almenys ho haurien de saber... -.-U

    Saluts!
    Enrico 3r C

    ResponElimina
  2. Sí, ho hauríeu de saber, però encara me trob comentaris als quals jo he de donar el vist i plau que no estan identificats. Per tant...no els publico

    ResponElimina
  3. Profe tinc un dubte el punt cinc del treball del barroc que enllaç de la pàgina es troba a:
    - Història de la música
    - Fites del nostre Sistema Musical
    - Una revelació descomunal
    - Un gènere vinculat a la Setmana Santa
    - Radio Beethoven - Enciclopèdia
    Esque ho he estat cercant per Google i no ho trobo i no es com és de la pàgina que ens vares donar on estava tota la informacion. Gràcies

    ResponElimina
  4. M'hauries d'especificar quin és el punt cinc del treball. És el que parla sobre recitatiu sec i acompanyat? Sí és així, jo he trobat informació a la wikipèdia sobre això...

    ResponElimina
  5. Ola Biel soc en Javi de 1D. Jo volia demanarte'n quines pagines e de imprimir per
    quan començem l'intitut unaltre vegada
    per que ja me e baixat el quadern de musica.
    Moltes gracies.

    Adeu...

    ResponElimina
  6. Hola Javi,
    No passis pena, en començar i quan necessitis fer les còpies ja t'ho diré.

    ResponElimina